I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Thursday

Banyak perkara yang tejadi minggu ini.

Assalamualaikum :)

tadi aku baru jee update blog . Umm , aku tau ahh . Tapi tu aku masukkan gambargambar jeee . Tu pun gambar lamalama dah . Yeelah , aku kan super bosan malam ni . Ehem , sayang orang yang menyayangi anda , kiss sikit :* Kan senang nak dapat kiss free :p


Aku mintak maaf sangatsangat kalau betul2 dah sakitkan hati mu . Aku malas cara dah mu lepas ni . Aku tak pandai nak jaga hati orang . Take care


Ehem , isnin baru2 ini kan . Saya kene denda . Ehihihihi . Kene denda ngan teacher min . Ehihihihi . Aku baru jee cakap sikit ngan siti tuuu , tetiba teacher dah nampak . Ehhihihihi , then teacher marah , suruh berdiri . Aku kerja nak gelak jeee . Tapi tak jadi gelak sebab teacher super serious whoa ! Tapi aku memang tak salahkan teacher , memang slahkan diri sendri , tuulah , sape suruh talkingtalking kan . Kan dah kene , padan muka ! Teacher suruh berdiri , then teacher membebel , bukan bebel ahhhh , bagi nasihat :) Ehem , teacher suruh aku ngan siti jadi teacher . Paham dak ? Ishhhh , sila lah faham . Teacher suruh aku and siti mengajar . Jadi teacher lah konon-2 nyaa . Mujur lahhh senang jeee . Aku ngan siti pun mula lah membuka mulut dan terus mengajar sehingga teacher kata 'thanks; and suruh kita orang duduk . Teacher kata 'hopefully you've learn your lesson' Yess teacher , i've learn my lesson (:

Pastu isnin jugak ahhh saya ada sukantara kat padang . Ehem saya dapat 3 markah untuk lontar peluru . 2 markah untuk lompat jauh . 1 markah untuk 100 meter . 1 markah untuk 200 meter . Sepatutnya saya dapat 2 markah yang 200 meter tuuu  , saya pijak je line garisan penamat cikgu pun tiup vessel , maknanya saya dapat dua aah kan ? Tapi nak uat acano , cikgu dah nak bagi satu jeee . Redho , at least dah bagi markah untuk rumh temenggung . Walhal dah tahu memang temenggung stay number empat tahun ini -,,- Masa nak lari 200 meter kan , saya macam menggelabah sikit . Sebab saya nampak dia . Saya tak sabar2 nak habis cepat sebab nak tengok dia . Dalam hati duk sibuk je doa , janganlah balik lagi , janganlah balik lagi . Ehem , then kan , saya siap jee lari tuuu , g duduk kat bangku minum air ngan opom , terus jee dia balik . Ehem , sempat jugak tengok ;) Ingat nak senyum , tapi jangan harap ahh aku berani :p


Malam tuu , saya terus demam . Masa prep mula2 saya batu . Then rasa macam pedih sangat kat dalam tengkuk . Lepas tuu ajak mira pergi tandas and memuntahkan segala isi perut . Guest what , saya muntah berdarah . Bederau saya tengok darah tuuu . Saya ni dohlah hok mabuk darah dah . Debor pun ada . Tapi okayy ahh sebab tak banyak mana . Balik asrama tuu , batuk berdarah pulaksss . Ehem , dok sakit mana pung . Then kakak dorm semua suruh aku balik . Aku pun balik lah . Abah datang amik . Sampai kat rumah , aku terus tidur . Esokk tuuu , aku dengar berita yang tak berapa happy . Tapi memang sad gila ahhhh . Takpe lahh .

Rabu .
Hari ni saya nangis kat kantin . Ehihihihi , tak malu nyaa saya . Jangan lah cakap saya tak malu , dengar dulu penjelasan saya ni . Kan saya dah cakap saya dengar berita yang menyedihkan tu kat rumah . Then masa makan tuu , tetiba saya teringat . Pastu saya bagitau Arissa . Arissa pun macam kaget ahhh . Then , aku ape lagi , nangis macam hilang laki . Sumpah aku sedih setiap kali ingat kan perkara ni . Then Huda pun macam nak suruh je aku pergi jumpa cikgu rosnani tuuu , kaunselor tuulah . Then tinggalah saya bersama-sama dengan kaunselor , hihi :) Saya ceritalah . Then , habis cerita . Saya pun naik lah kelas . 


Naik kelas kan , saya kene denda pulak sebab tak siap kerja math . Lagi pun bukan sengaja saya tak siapkan . Kan saya tak datang sekolah hari selasa tu , jadi saya tak tahu kerja apa yang ada . Satu lagi , buka saya syahirah z pinjam . Jadi saya tak bawak balik rumah lah . Kalau shahirah z tak pinjam pun , saya tak b awak balik jugak sebab saya memang tak bawak balik mende2 ke rumah saya malam tuu . Saya pergi sekolah pun dengan selipar kalau awak persan ahh . Kene berdiri atas kerusi . Aku dah lah sakit kene cocok tuuu , tak larat badan aku ni . Aku pun macam air mata dah jatuh ahhh . Pastu gane auuu cikgu bagi duduk . Aku pun baring atas tangan aku atas meja . Then , aku macam pengsan . Aku dengar suara syahirah z jee . Aku pun doktau bakpe . Budak laki kata aku mati , cikgu zaiton debor dah masa tu , haha :D

Rabu petang , walhal baru lepas baik pada pengsan tuulah , saya mengagahkan dir saya pergi cat kelas . kan lawa kelas aku tuuu , tengok ahh sape cat . Tapi sayangnya , cat tak cukup . Takpe lah , asalkan dah ada orangg sponsor untuk cat tuuu . Dan sekarang ni , tangan aku yang bekas kene cocok tuu bekok notong #org tranung asli je paham eh#


jeles ahhh , semua orang dah ada DS   Aku bila emm ?!


5999 , nombor rumah sape eh ? Baik ngaku cepat , haha :P

Assalamualaikum , oya's .