I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Saturday

Raya saya~


Assalamualaikum. Ehhihihi. Memang I sengaja pun taruk muka I dulu. I tau dah you rindu I. Heheh. Jk. Ni muka before raya. Tapi I dah pun raya awal awal. Heee.

Act, masa kat kampung, banyak gila benda nak cerita. Tapi bila dah sampai rumah langsung taktau ape nak cerita. Ohh God. Memang sah lah aku ada Alzheimer, hewhew.


Ni first raya. Oh, phone quality -,-' Bila tau nak ada DS. Harhar :3

Second raya takde gambar. Malaeh. Sebab kita dok pakai pun baju raya. #Eh, tipu. Second raya kan, rumah mak sedara kita takde air. Tak rau air pergi mana.


See, aku tak tipu. Secong raya kita pergi mandi kat sungai you. Ingatkan, family kita jee pergi. Sampai sana ramai gila orang. Memang satu kampung takde air harituuu.

Petang sikit, pergi beraya. Pergi rumah bestfriend ibu ngan rumah pak sedara. Pastu pergi rumah jiran arwah nenek. Ibu kata, kenelah melawat. Untuk Tok. Hikhik.



Ini raya ketiga, otw balik rumah Tok kat Jerangau dari rumah mak sedare kat Kuala Berang.


Petang tuuu, kitaorang pergi kebun Tokki. Abah nak tangkap ikan katanya. Beraya dalah kebun lah kita masa raya ketiga. Hewhew.



See, itu abah kita. Nampak jala tuu? Kalau tak nampak pendek umur, Heheh. Jk. Dapat lima ekor jeepun ikan. Abah kata, saje lepas gian, lama tak main baruh.


#Cousin.

Raya keempat, dalam pukul sepuluh dah balik kemaman. Sampai jee kat rumah, Huda pun datang, amik kita pergi rumah dia. Hehehe. Tak lama tuu, masa kat rumah Huda, Toyib hantar mcg kata nak pergi beraya kat rumah. Aihhh, kita takde kat rumah kan. Lastlast, nampak dia beraya kat rumah kak Tierah jee. Rumah kak Tierah tuu depan rumah Huda jeee. Pastu dia tak beraya lah kan. Pastu, beraya lagi dengan Kamal Syerok Faez Pom Huda Tierah. Pergi pusingpusing cari rumah sape nak pergi. Last skali, tangan aku berbelang sebab aku bawak motor, aku sising lengan kan. Padahal, aku bawak motor tak sampai pun setengah jam. Balik rumah adik aku kata 'Owoh kalong, hitam gila kalong' Hahha.

Esoknye, pergi beraya rumah Toyib. Sebab, aku tanak bagi dia datang rumah sebenarnya. Hikhik. Lagipun dia kata mak dia buat makan makan sikit. Ingatkan ramai. Sampai sampai aku pom ngan genggeng dia jee yang ada. Dia kata orang lain start pukul satu. Aihh, memang nyesal aku g. Hehew.


Err, sebenarnya dah taktau nak cerita apa. Ada masa aku cerita lagi. Insy'.





Hug and kiss,
SitiNurAtierahSaharolemi.