I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Friday

Rindu team kadet polis ;'(

Assalamualaikum :)

I didn't post for a quite some time aite? Hmm, aku malas sobanar eayh. And, tahun ni, aku puasa kat asrama. Macam tak seronok kan sebab tak dapat berbuka and bersahur dengan family. But, cun saja. Tempat duduk aku kat sebelah Farah masa nak berbuka. Tiaptiap hari dia paksa aku makan kurma. Ohh, aku tak suka kurma okayyy. Titik. Noktah. Tanda seru!

Ohh, facebook aku dah jadi timeline. #Crying. Tolonglahhh, aku tak suka timeline. Pelisshhhh, tukarkan balik jadi profile lame :( 


Ohh, aku dah start lupakan dia. Mesti lepas ni ade orang cakap #Eleh, eksyen jee lebih, padahal tak tak pun. #Eeee, tak habishabis dengan crush dia tuu. #tolonglah perempuan ni -,- Ohh, biarlah orang nak cakap ape pun. Sesungguhnya saya tak mampu nak puaskan hati semua orang. I can't be perfect couse I am normal. Orang tak normal jee sempurna. Aku rasa selama ni siasia kott ade menaruh perasaan yang tak sepatutnya kat dia. Bukan aku menyesal, tapi aku dah bazirkan masa aku dengan fikirkan dia all day long. Mimpikan dia almost every night. And it happen again last night. I did crying in the dream. Ohh God, help me to forrget him :') Seven month kott aku minat dia. Bukan lahh lama, tapi bukan waktu yang singkat kott. Lama lahh tu woii. Dalam 7 bulan tuu kira macam-2 kott aku boleh buat. Hmmm. Dari bulan dua. Aku rasa macam aku tak sepatutnya rasa macam ni masa aku umur limabelastahun ni. Ishhhh, Ya Allah, kau buangkanlah perasaa ini. Aku mohon Ya Allah.
#Lantak ahhh kalau rasa menyampah pun baca post ni, bukan aku guna tangan kau pun nak taip. act, aku pun rasa menyampah baca post ni -,-


Rindu lol team kadet polis. rindu lol nak makan samesame bawah khemah. Rindu lol nak makan kongsi pinggan ngan hani amani azah. Rindu lol nak pakai seluar batik yang orang buat tidur pergi menembak, pastu fif nganjing aku. Rindu lol nak tengok soleh jeling aku. aku pun taktau kenapa dia suka sangat jeling aku. Rindu lol nak gossipgossip nagn koeng and esyah and pikah and semua lahh. Rindu lol nak dengan orang kentut masa buat senaman pagi. #yang pasti bukan aku. Rindu lol nak naik truck polis ramaramai. Rindu lol nak tidur samesame dalam khemah. Rindu lol nak mandi kat tempat yg didinding dengan daun kelapa sawit jee. Rindu lol nak main selut. Rindu lol nak dengar Abah Sir Jai and semua polis buat lawak. Rindu lol nak isi peluru dalam magazine. Rindu lol nak target kertas target. Rindu lol nak ramas triger. #Biar tangan merah sokmo pun. Biar tangan sakit pun. Rindu lol nak berlari g amik kertas target. Rindu lol nok konyok kertas bila dapat result teruk. Rindu lol nak loncatloncat bila amik kertas sebab result cun. Rindu lol nak kene marah sebab tak pakai kasut. Rindu lol nak kene marah sebab bercakap masa tengah target. Rindu rindu rindu rindu. Tak tau nak cakap macam mana lagi dah rindu nie. Rindu lol nak kerja tokki yang curi durian aku. Rindu lol nak ngajuk nagn azah. Rindu lol nak mandi air sungai samesame. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu >< Rindu team kadet polis kontijen kemaman yang penting sekali.


#ni masa bila dapat tahu nak gi khemah. See that green handwritting. Semangat berkobarkobar nak pergi khemah tauu, Heeeeeee

#Muka aku macam senseless kott. HAHA. Meet him, Sarjan Shaari. Abah♥

#Ni muka macam terover excited pulakk. Meet she, Hani Zulaikha♥

#Ni masa tolong cikgu Malaik masak. Sape kate aku tak pandai masa? Aku cepuk baru tauuu. Aku masak sedap okayy. Orang lain makan siap tambah lagi.

#Rindu lagi. Meet them. From left; Azah♥ Oya, hihi. Amani♥

#Fifi. Suka kott cari pasal ngan aku. Nganjing seluar batik aku. Sorokkan kasut aku and so on lahh. Name macam pompuan :b Sorry fifi, aku terpaksa jujur. Haha

#Masa tembak guna pistol Abah. Special, sebab biasa Abah tak bagi guna, heee.


#Koeng ngan esyah. Esyah memang malumalu taik kude sokmo ;O

#Omeyy emmm♥

#Rindu PapaDolly. Meet him, boboy Boi kuasa tiga lah ni.

#Them.

Apeape pun, aku rindu semua team kadet polis. Tak tertinggal sorang pun. Termasuk tokki yang curi durian aku beli mahalmahal. Aku tak kesah pun sebenarnya. Masa aku beli durian, semua macam #Eee, biar betul perempuan ni? Last last aku yang makan sikit sekali. Aku pelik bia orang buka durian tuu pakai tangan jee. Dah lahh durian tuu tade langsung urat dia tuuu. Ishh, tolonglah faham ape yang aku cuba katakan ini. Tolonglah. Tolonglahh.


Dah pukul 1:09 pagi. tidur dulu. Nanti nak bangun kutip pahala pulak; SAHUR. Allah nak bagi pahal dengan makan jee wehh. So, bangunlah sahur ramairamai ;) -wallahhualam.

HugKiss,
SitiNurAtierahSaharolemi♥