I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Friday

Just Be Positive, people.


Assalamualaikum :)


The world need more positive people. Hope the one like you ;) #MatLuthfi

Heyy. Imma back. Muahahaha. On my last post aku rasa aku ada kata akan mula active berblog balikk. Cehhh, kononya kan. Sorry.  Actually i dont have any interesting story but i have to post something so my blog wont merajuk with me kan. Hehe.

Heyy 'adam', we 'hawa' dont know why we have such that feeling towards you. But sometimes, you've to appreciate what we feel about you couse Allah is fair. Dont you look at us when we start to love another that love us.

So, maybe kita rasa kita sayang dia memang dah banyak. And kita cakap "okay just go on with your girlfie, tapi ingat takde orang yang boleh sayang awak/mu macam saya/aku sayang mu" Yess, mungkin tuu betul, tapi kita tak boleh jual ikan sangat. Walau besar mane pun sayang kita kat dia belum tentu dia akan bahagia and belum tentu kita akan bahagia bila dengan dia, kan? Allah tahu yang terbaik, sayang. Allah tak bagi awak rasa kasih sayang dia sebab Allah nak awak rasa kasih sayang orang yang lebih menyayangi awak. You've to appreciate what Allah give. There's no karma in life. It is fate. Awak tak boleh fikir yang awak akan sunyi bila takde dia dalam hidup awak. Heyy, you still have your mum and dad, siblings friends and Allah. They'll stay with you through thick and thin. Wallahhualam :)

Maaf andai kata sudah tersilap buah bicara, Im human and I make mistake. Im not perfect. Pengetahuan aku belum cukup banyak. But, I do learn from what my mum told me. How her life before. What did she have to go through. And me and my mum did cry togather. Her life was so comclicated before. Sebelum kahwin selepas kahwin sebelum lahirkan aku and selepas lahirkan aku. No one know what my mum feel. The pain. Dia dah banyak bekorban especially masa aku disahkan ada sakit jantung. That what my dad told me. Err, mungkin aku sudah jauhh tersasar. So, goodbye!



Hug and kiss,
AtierahSaharolemi.