I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Sunday

Awhhh :')

Assalamualaikum :)

Lelaki yang menangis kerana ditinggalkan perempuan mungkin dia seorang yang setia namun bodoh , dan lelaki yang menangis kerana terlalu sayang kan si perempuan namun terpaksa pergi meninggalkan perempuan itu , itu adalah cinta yang mungkin akan kekal selamanya , insyaAllah♥

Mungkin ini apa yang saya impikan selama ini ;

Me : Awak , saya ni baik tak ?
You : Tak .
Me : Awak nak hidup dengan saya tak ?
You : Tak nak .
Me : Kalau saya pergi , awak akan nangis tak ?
You : Tidak .

Then i turn around and go .

But then you hold me tight and whisper ;
Awak bukan baik tapi terbaik untuk saya . Saya tak nak hidup dengan awak tapi nak hidup untuk awak . Dan saya tidak akan menangis jika awak pergi sebab saya tahu , kalau betol jodoh kita bersama , kita akan tetap dijodohkan walau terpisah beribu batu . Dan jika kita tidak dijodohkan untuk bersama , kita tetap tidak akan bersama meskipun hanya tingggal kita berdua sahaja di dunia ini :)



sincerely ,