I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Saturday

open your mind please.

Assalamualaikum :)

Saya happy sebab dapat tengok gambar , Ehem ;)


Abam Azlan , omeyy emm awok . Bakpe saya minat awok bam Azlan eh . Putih emm gigi awok bam Azlan . Bam Azlan , awok tau dok muka awok macam Abah saya <- superhorw saya lah . Yeelah , muka awok ade iras Abah saya . hihi , Bam Azlan , sorry lah tak pergi hari tuu . Rabu tuu . Sebab saya kan budak hostel lenim . Jadi jadi jadi , mana boleh keluar malam bam . Lagipun , kalau saya dok duduk hostel pun , saya dokleh g gok bam . Sebab malam tuu budak form three ada kelas malam , ganti yang isnin . Lagipun kan , saya budak PMR , nak exam dah tahun ni . Kene lah belajar sungguh2 yeedak ? Nanti baru boleh jadi calon isteri paling comel ntuk bam Azlan . hikhik /luga emm\

Ohhh , btw , dua lagi jejaka tampan tuu . Sape or ? Ehihihi , itu bodyguard Abam Azlan iterww . Dia jaga abam Azlan iterww sebab iterww suruh . Iterww kan sayang bam Azlan , so iterww kene pastikan takde orang dekat ngan bam Azlam , hikhik \luga pulok/


Comel nyaa anak Saharolemi ni , hihi . Untung sape dapat buat bini , hihi .

Hari Isnin malam kan , saya kena denda . Oh yeaahhh , denda . Masa lepas habis prep . Ada exco tulis nama saya kata saya buat bising . Saya mengaku saya memang mulut suka bercakap . Tapi malam tu , sumpah . Saya sok cakap . Saya kurangkan becakap sebab . Saya dah kene denda kat sekolah oleh cikgu Zaiton Dagang . Kerja Ya Allah sumpah banyak . Nak kene hantar pyukul 7 pagi kat pok guard . Bayang lah , mesti saya dok cakap sebab nak siapkan kerja tuu kan ? Ehem , redho jelahh . Denda; buat ombak menghadap aspura . Malu tak tau nak cakap ahhh . Siap ada peljar aspura tangkap gambar . Aku nangis . Yeelah , semua tahu kan aku ni macam mana , cepat tersentap . Memang cepat sangat nak nangis , walhal benda besar taik hidung nyamok jee pun . Tapi dah aku macam tuu , nak buat acano , takleh nak buat pape dah . Takpe lah , saya redho dah dengan semua .

Minggu ni saya dah tek diserang gastrik . Yeyeyeyeye . Arissa sibuk nak suruh aku makan sokmo . Taku nyaa kawan dia ni kene gastrik . Tapi kalau saya kena pun , bukan nyusoh ke dia . Nyusoh ke opom . Tapi opom macam dok kesoh jee . Sebab ? Yeelah , kekgi aku boleh g bilik sakit , dia pun g balik sakit retek . Reti dok ? Dia kan serupa tule jee ngan saya ni , tokse blaja . hikhik . Afif pagi tadi tanya saya , mu makan dok ? Aku kata dok . Dia maroh gokk aa sikek . Prihatin nya kawankawan aku . Aku terharu ;')


Bosang nya bila ibu adik pik adik la tadok dumoh nim . Yang ade aku ngan aboh <- superhore jee ade dumah skunk eh . Bosan yyang amat . Aku rasa macam nok eja sutir2 je BOSAN tu kuat2 p aboh <-superhore pulok ade . Jadi terbantutlah /aku suka merepek\ Aboh <- tido depan tv , konon tengok Chong Wei main bedminten padahal chong wei nganga mulut tegok ke dia . Ishh .

Jangan salah kan saya bila saya dah start menjauhkan diri saya daripada awak . Awak tahu tak saya terasa sangat dengan awak . Sumpah saya cakap , saya terasa . Tapi mungkin awak tak tahu saya terasa , tapi takpe lah . Saya tak kesah . Saya kan baik , hihi . Awak , saya doktahu mende saya tulis beno nye eh . Serabuk ehhh . /sakit hati doktau bakpe\ 
^
.
.
sebenatnya aku pun tak tahu sape awak tu , hahaha :D

SAYA RASA MASA KAT ASRAMA SAYA ADA BANYAK BENDA NAK CERITA KAT BLOG TAPI BILA DANG BALIK DUMOH BAKPE TADOK MENDE SUTE HABUK PUNG HOK AKU NOK CERITA ?! -.....................-

kalau ade cerita , aku cerita mulah ahhh .




till then ,
SitiNurAtierahSaharolemi's.