I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Wednesday

Terima Kasih , Ya Allah :')

Assalamualaikum :)

Kenapa semua benda yang aku harapkan tidak menjadi ? Kenapa semua benda yang aku impikan tidak pernah menjadi kenyataan ? Kenapa aku merasa seperti tidak disayangi ? Kenapa aku terasa seperti ibu aku lebih pentingkan adik-2 aku daripada aku . Kenapa setiap kali aku cuba untuk menjadi baik orang akan memandang tidak baik terhadap aku ? Kenapa bila aku memerlukan tempat untuk meluahkan rasa aku tidak mempunyai tempat itu ? Kenapa semua ini berlaku pada aku ? Ahhhh , sudahlah -,-

Yeee , tidak elok untuk merungut sebegini rupa . Yeee , memang benar merungut itu berdosa . Yeee , Allah telah tentukan segalanya untuk aku . Yeee , ini takdir hidup aku . Yeee , aku faham sekarang . Yeee , aku terima semuanya dengan ikhlas :)

Aku sering mempertikaikan 'why my mums always concered about my siblings than me?' Yeee , aku sering mempertikaikannya . And it happen again today . Hmm , mungkin dulu perkara tu buat aku berdendam ngan adik aku . Dan perkara tu juga lah telah buat aku tidak suka kepada adik aku . Tapi sekarang semua dah berubah . Aku dah 15 tahun hidup dengan ibu aku . Sedangkan adik aku baru 12 and 11 tahun hidup dengan mak aku . Aku lebih banyak habiskan masa dengan ibu aku . Aku lebih banyak menghabiskan duit abah aku . Aku telah lebih segalanya dari adik-2 aku . Bila aku berfikir cenggitu , ia membolehkan aku menjadi lebih matang . Alhamdulillah :)

Sometimes aku termenung , mengenangkan apa akan jadi dengan aku . Siapa aku 10 tahun akan datang . Siapa jodoh aku /gatai emm\ Dimana aku 10 tahun akan datang . Adakah aku masih aku yang sekarang , ataupun aku akan berubah . No one can answer my question , except Him :)

Mungkin aku terlalu banyak berfikir menyebabkan aku jadi tidak terurus . Bukan masanya untuk aku berfikir bukan ? Ahhhh , its its its hmmmmmmm ><'

Aku rasa sakit sangat bila orang tak layan aku . Bila orang ketepikan aku . Bila orang dah tak pedulikan aku . Bila orang buat aku macam takde . Bila orang tengok aku dengan pandangan yang menjengkelkan . Bila orang tidak menghargai aku . Bila orang buat aku tersisih . Bila aku sering ditinggalkan dan dibiarkan bersendirian . Yeee , aku rasa tersisih yang amat sekarang ni . Haritu , masa kelas malam , aku rasa macam dia dah nampak aku /memang dia nampak\ aku pun macam panggil and dia buat derk naik atas pergi cari kawan dia :)

And , aku rindu seng . Kenapa semua jadi cenggini nih ? Huh ...........

maaf, gambar recycle :)

MAAFKANKU , ATAS KEKURANGAN YANG ADA PADA DIRIKU INI ?