I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Thursday

semuanya kerana saya adalah saya.

Assalamualaikum :)

sudah lama saya tidak menghapdate blog . ya, itu kenyataan . maaf , saya pelajar yang tinggal di asrama . Jadi saya akan selalu jarang update blog . kepada pembaca setia *kihkihkih, konon ada pembaca setia . eh of cos lah ada . erghhhh -,-* okaylah , saya minta maaf . hari ni saya nak bercerita sikit . boleh kan ? lantak pie ahh tak boleh pung .

Mula-mula sekali aku rasa macam 'eh , aku tak pernah berdendam ahh' aku rasa macam nak berdendam jugak ahh sekali . Acano perasaan dendam tuu eh ? And aku perasan yang bila aku marah kat orang , aku marah sekejap jee . Faham dok ? Maknenye bila aku sakit hati , aku sakit hati kejap jee . Bila aku kesokk , aku kesokk ahh dalam 5-6 minit . Pastu okayy mula . Hmm , sebab tu ahh kott aku dok penoh ada musuh . Haha . Konon ahh . Kalau ada yang anggap aku ni musuh dia , aku dok pernoh anggap pun mu musuh aku . Watlekkk . aku ni bukan jahat sangat . Aku cuma jadi diri aku . Itu jelas . 

Walaupun ramai orang dok suka aku , aku memang cuba untuk berubah . Tapi bila aku cuba tuu , aku rasa kekok . Buat mende aku nok jadi orang lain kalau aku memang gini . Aku adalah aku . Aku dok akan jadi orang lain . Kalau betol memang nak kawan dengan aku , kene terimalah aku seadanya . Mungkin berubah tuu bagus , tapi kalau ia memudaratkan diri sendiri . Dok guna jugok ork ? Mungkin mu dok kenal aku sepenunya , sebab tuu mu boleh kata aku itu ini . Cuma abah aku sorang jee yang faham anak dia ni gane . Sungguh . Even ibu aku pun macam tak faham aku macam mane . Tadi , masa kat sekolah . abah kol , dia cakap itu dan ini . Yee , memang aku sedih masa abah aku kata gituu . Aku sedih sangat . Abah aku faham aku . Bila aku start nangis , abah aku pujuk aku . Dia cakap macam-macam . Padahal dia doktau , dia buat aku koho nangis . Aku tahu dia tahu aku nangis masa tuu . aku sedih setiap kali abah bagi nasihat . Aku akan nangis sebab aku terharu . Dear future husband , sesiapa pun awak , kalau boleh , saya nak awak macam abah saya . Saya nak anak2 kita nangis bila awak bagi nasihat :)

Sebenarnya saya agak terkilan jugak sebab tak dapat ikut abah pergi kl . Hmmm , nak jemput ibu jugakkkkkkkk . meraung dah ni , hihi . So , kesimpulan , saya dok pergi kl amik ibu saya . Saya duk dumoh sorang ditemani adik saya yang darjah enam . Doh nok wat gane dokleh gi ork . Ade faedoh gok dok gi . Hihi :) Saya macam dok kesoh mana pun . Walaupun macam kesoh jugok ahhh . Sorry . Ayat saya serupo keling . Sapa dok caya saya nangis masa abah saya kol , tanya opom ngan miera . Dorang witness .

Minggu lepas , tak minggu lepas jugak ahh . Saya pergi khemah dekat teluk mak nik . Hmm , tak banyak aktiviti sangat ahhh . Macam tak best mana . Tapi best jugak ahhh . So many people you know . Bila nak mandi , i was like 'arghhhhhhhhhhh -,-' Itulah hakikat bila g khemah . Memang ramai gila nak mampus orang bila nak mandi . Tapi saya redho jeelah . And saya ada berita happy sikit nak share . Kan ada pertandingan menembak . Dia nak 12 orang drpd dua ratus lebih orang kott . 12 terbaik lah maknanya kan . and saya salah seorang . hihi . Lepas nembak ohh , saya amik saya punya kertas and , semua 10 das kene kat target . Dah lahh macam jauh jugak kan , dalam 100 meter lebih . 200 meter kott jarak dia . saya pun doktau . Lepas tuu Sarjan Ashaari tanya lah saya 'awak nok g dok ?' Aku ni pulok g jawab 'boleh ke ?' Dia pun kata 'jawab soalan yang ditanya' aku pun sambung balik kata 'kalau noleh nok ahh' kalau gitu tulis nama , sekolah mana , ngan nombor tepung' haha , watlekk . aku dok tulis pun nom tepung . *aku doktau ahh tu nama dia ke bukan , aku pun kompiussssss* Mula doktau agy betol2 trpilih ke dok sbb , kan ramai agy orang . maybe orang lain lebih bernasib baik pada aku kang . pastu masa hri pembarisan ahh , tiba2 ade announce ' acara menembak individu perempuan , tempat kedua disandang oleh SITI NUR ATIERAH BT SAHAROLEMI dari SMKC ' hahaha , sumpah tak lawak . Aku dohlah tak pandai kawad . Aku cegat jee sampai orang suruh aku g . faham dok ? maknanya bila geng2 smc suruh aku g ahhh . Maknanya aku amik masa lama sebelum g ke tempat amik hadiah . Sumpah malu bila kenang mula gane aku kawad oe . Aku rasa macam , ya Allah bagilah aku hilang ingatan . Ahhhhh ><


Umm , minggu ni macam tadok story best pungg . Cuma , minggu ni exam . Aku doktau ahh gane result aku kekgi . Redho jeelah . Padahal kita hanya boleh redho bila kita berusaha . Aku dah berusaha . betol . Aku tak tipu . Tapi ....................................................... tapi memang tetap ada . hmmmm














MAAF ANDAI KATA SAYA TIDAK MAMPU UNTUK MEMUASKAN HATI SEMUA ORANG . SAYA HANYA LAH MANUSIA SEPET]RTI AWAK SEMUA . TIDAK SEMPURNA :)