I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Thursday

Aku bosan , lalalala~

Assalamualaikum :)

Serious aku bosan . Tadi dah mengantuk yang amat , log out facebook , tutup laptop tanpa di shut down , baring , peluk bantal busuk yang amat *sebab tu aku dok bowok bantal ni g asrama* , pusing kiri pusing kanan . Ahhhh , pfffft . Tak boleh tidur lagi . Itulah rutin aku setiap hari . Time nak tidur ada jee pengacau . Ahhh >< kenapa susah sangat nak tidur ni ? Lepas tuu dengan semangat yang berkobar-kobar 'update blog jeelah , boleh lepas gian' Choiii , bukak jee laptop facebook dulu yang dikejarnya . Apa jenis manusia aku ni ? Ishhhh >,<' Okayyy , then buka lah blog . Pastu gini lah jadinya .

Serious sekali lagi aku tak tahu nak update pasal apa . Dan , koperasi sekolah aku terbakar hangus rentung . Ya , aku dah ketinggalan zaman kot nak cerita pasal koperasi terbakar ni . Memang ahh , dah aku pelajar asrama , nak citer gane . Ishhh :/


Ini lah yang dimaksudkan dengan kebakaran ituu ... Sebagai pengawas koperasi paling cun , aku turut merasa sedihnyaaaaaaaa :'(

Okayyy , ya sudahlah . Everythings hgappen for a reason anyway :)

Dan Isnin itu juga saya ada pertangdingan BB di smk Geliga . sesudahnya ........


saya menang anugerah 'CONDUCTOR PALING CUN' kihkihkih


Walaupun tidak menang , saya sudah cukup berbangga kerana kami telah melakukan segla-galanya dengan terbaik . Hanya itu yang mampu kami lakukan . Dengan latihan hanya dalam masa 3 hari , kami rasa itu sudah memadai untuk membuat cikgu bangga . Serious , aku jadi conduct last minute . Aku pun macam blur jee . Takpe , mungkin ini dah ketentuan kan ? We;ll try again next year :) *walaupun dah tak ada next year untuk aku , kihkihkih


BIODATA DIRI


Nama : Siti Nur Atierah bt Saharolemi *kekgi laki aku kene belatih molek untuk akad nikah , nama abah aku memang payah sikit sebut , sampai masa nak naik pentas harituu cikgu sebut nama abah aku saharudin , ishhh cikgu nie ..
Nama panggilan : Tierah / Oya / Along / KakLong *aku anok sulong , so konpem ahhhh family aku sume panggil aku along and kaklong . even mak2 sedra and so on ...
Dob : 7 June 1997 *aku nok dslr masa birthdat aku kekgi , ya aku memang gila nok dslr , kalau mu bagi aku i phone pung aku takmo , aku nok dslr ... haha , joke .
Fc : Pink *biasa ahh orang puang minat pink
Ff / fd : Nasi goreng patayya / Apple Aloe *lapor pulok aku rasa
Turn on : Been annoying , be myself. *pfffffffffffftt
Turn off : Sakit perut tengoh malam2 buta , rasa nok kencing tengoh tidur.*pfffffffffffftt
Hobby : Wasting time for facebook , blog , youtube and atuk google .*pfffffffffffftt
Status : Single tapi dah ada laki , haha .*pfffffffffffftt
Ambition : policegirl , kihkihkih*pfffffffffffftt
Pssttttt : Kadang-kadang saya terlalu berterus terang , haha .
Hope : Saya nok dapat laki yang baik macam saya . Dan dia seperti abah saya yang mampu buat anak dia menangis bila bagi nasihat kat anak . Aku nak anak kembar . Aku nak dapat straight A dalam PMR and SPM . Aku nak berjaya di dunia dan di akhirat .

SUDAH-SUDAH, AKU SUDAH MENGANTUK . LAYAN LAGU SUDAH CUKUP SUDAH KEJAP . HAHAHA . ASSALAMUALAIKUM , SALAM SAYANG , Anok LEMIEY ;)