I'm sorry, but I Love You. It's okay. I'm gonna try to forget you♥

Friday

Saya masih bosan malam ini ...........

Assalamualikum :)

np; Dia atau diriku-Ungu.

okay, tadi aku g jalang kat pantai. then, lepas jee trafic light tuu , macam bukit sikit kat situ en, then aku bawak slow jeelah. pastu ade motor ni , dia bawak super slow dari aku. Aku pun pusing ahh tengok dia kan. Guest what? Dia angkat dia punya baju. Aku tak tahu ape motif dia . Aku rasa macam dia nak tunjuk something kott. Bapak sial orang tua tak sedae diri gatal nak mampus. Dah la muka macam pembunuh. Aku cepat2 kayuh basika laju2 and then bagitau pompom suruh cepat sikit. Sumpah aku takut.

Ohh, sekarang kan, saya tengah mesej dengan abang saya. Yeayyyyeayyyeayy, saya rindu dia sebenarnya. Saya nak mesej dia selalu, tapi saya tak berkesempatan. Serious, kadang2 saya jeles jugak bila dia ada adik lain. Saya nak jugak bergambar dengan dia sekali. Sekali pun boleh buat saya berpuas hati. Sekurang-kurangnya ada lah kenangan antara kami. Saya ingat lagi masa kat library, banyak jugak borank dengan dia. Pastu ade mok guard yang jeles halau abang, ishh. Hmm, tapi saya tak pernah jeles dengan girl dia. Okay, saya sayang dia. #kenyataan berani mati.

Ohh, pergi pantai kan, saya jumpa satu couple ni kissing. Ya Allah, kau takde perasaan malu ke ha? Ishhh, maksiat semakin berleluasa. Dah la pakai tudung, kak bukak jeelah tudung hang tuu *senyum sinis* geram jee aku nak sound cenggitu. You know what, what kind of human you are huh? Yess, pakai tudung tak semestinya baik , tapi bila dah pakai tudung tuuu, tolonglah tunjuk perangai baik sikit. Tak malu kee orang agama lain tengok. Dorang akan pandang Islam dengan pandangan yang jijik bila ada manusia macam korang tau tak?! Yee, aku belom cukup baik untuk menasihati, tapi sekurang-kurangnya aku lebih sedar daripada hang. Tolong jadi sedikit matang. Siap main rabaraba lagi, apa kes brader. Kott ye pung, cari lah tempat lain. Itu tempat awam okayy. Tolonglah , ishhh.



Hug and kiss,
SitiNurAtierahSaharolemi.